Så kan i godt begynde opvarmningen for vi har startet på forberedelserne til

Skovby Cup 2020!

Velkommen til Skovby Cup 2020

Det er med stor glæde, at Galten FS Håndbold kan invitere til afslutnings stævne for seniorer.

Formålet med turneringen er at give spillere og ledere lejlighed til, på en sportslig og kammeratlig måde, at afslutte en lang sæson. Vi håber mange nye som gamle foreninger synes om ideen og igen i år vil deltage i turneringen.

Der vil som sædvanligt blive lagt vægt på, at de deltagende hold har en hyggelig weekend, møder gamle bekendte og finder en masse nye.

Vel mødt!

Vigtige tidspunkter

Skovby Cup 2020 bliver afviklet d. 1. – 3. maj 2020. Alle kan forvente at blive indkvarteret om aftenen d. 1. maj
efter kl. 17.00

Sidste frist for tilmelding er 15. marts 2020. Det er dog først til mølle, da der er et begrænset antal pladser.

Sidste betaling af holdgebyr – 15. marts 2020

Sidste betaling af deltagergebyr – 1. april 2020

Program

Fredag d. 1. maj:

Indkvartering fredag aften fra kl. 17.

Kantinen er åben fra kl. 18.30, og igen i år vil der være mulighed for at købe let aftensmad. Man skal forudbestille aftensmaden til sit hold hvis man ønsker det. Der kan bestilles sandwich med kylling og bacon. Bestilling af aftensmad skal ske inden d. 20. april til zx-whhy@ubgznvy.pbz eller i formularen nederst. En sandwich + en øl eller en sodavand til 45 kr.

Derudover vil der være musik i kantineområdet lige fra vi starter op, og festen starter når baren åbner kl. 21.00.

 

Lørdag d. 2. maj:

Der vil blive afviklet kampe mellem ca. kl. 8.30 og kl. 18 på vores idrætsanlæg på Klank. Det betyder at der bliver spillet i to haller under samme tag, og hvad bedre er, så tager det kun 3 minutter at gå derhen fra skolen!

Kl. 19.00 starter festen og igen i år bliver det Skovby Hallen der danner rammen om dette. Der vil være spisning, musik og en fyldt bar.

 

Søndag d. 3. maj:

De sidste kampe bliver spillet mellem 8.30 og middag. Omkring kl. 13 spilles finalerne i AVK Hallen, og der vil være præmieoverrækkelse lige efter.

Deltagerpris

Holdgebyr 1.800 kr.

Pris pr. deltager kr. 395 hvilket inkluderer:

  • Fest fredag
  • Fest lørdag med spisning og diskotek
  • Morgenmad lørdag og søndag
  • Overnatning fra fredag til søndag

Der differentieres ikke i deltagergebyret efter hvorvidt man spiser med lørdag og/eller spiser morgenmad.

Turneringsform

Vi spiller i 4 rækker med 5-8 hold i hver række. Rækkerne er opdelt som følger:

Herre A og Herre B samt Dame A og Dame B.

Hvis puljeinddelingen ikke kan gå op, vil vi igen i år indplacere holdene efter hvilken række de normalt spiller i, og vi
håber på en lige fordelt turnering. I bedes derfor anføre, hvilken serie i spiller i på tilmeldingstidspunktet.

Der spilles efter de i JHF gældende turneringsregler og spilletiden er 2 x 14 min. Uret kører i pausen.

Præmier

A rækker

1. pladsen: 1.000 kr
2. pladsen: 500 kr
3. pladsen: Personlig præmie

B rækker

1. pladsen: 750 kr
2. pladsen: 400 kr
3. pladsen: Personlig præmie

Der er 3. præmier til max. 12 m/k pr. hold

Alkohol:

Da vi forsøger at holde vores priser på drikkevarer så lave som muligt opfordrer vi til at man for så vidt muligt køber sine drikkevarer på stævnet i stedet for at medbringe store mængder hjemmefra.

Salget i kantiner og barer er det er der med til at holde stævnet kørende.

Stævneregler:

Der er rygeforbud i alle stævnets lokaler og haller. Overtrædes disse regler medfører det bortvisning.

Da vi opholder os på en skole bedes alle respektere de ting og ophæng der er rundt omkring i lokalerne. Ødelægges der ting i de tildelte lokaler er man erstatningspligtig og man modtager en bøde herfor. Det er ikke tilladt at bruge skolens møbler på udendørsarealerne. Vi anbefaler at man selv medbringer dette. Det vil ikke længere være tilladt at bruge køleskabene i klasseværelserne.

Upassende opførsel kan medføre bortvisning.

Overtrædes nogle af de gældende turneringsregler forbeholder vi os retten til at opkræve en efterregning på minimum kr. 1000,-

Udeblivelse fra kamp søndag koster kr. 2000,- i bøde.

Kontakt og tilmelding:

Via formularen nedenfor som sendes til

Mia Kristensen

E-mail: zx-whhy@ubgznvy.pbz

Tlf. 60 40 94 02

Programmet Fremsendes senest 14 dage før stævnet til de tilmeldte holds kontaktpersoner.

Vi glæder os til at se jer alle!

Tilmelding


Vigtigt er også hvilket niveau holdet har i turneringen da vi forsøger at tage hensyn til dette i turneringen.


(Kan efterbestilles senest d. 20. april)