Vores hjemmeside bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysningerne gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe os med at forstå, hvilke sektioner på hjemmesiden du finder mest interessante og nyttige.
Velkommen til Skovby Cup 2025
Det er med stor glæde, at Galten FS Håndbold kan invitere til afslutningsstævne for seniorer.
Formålet med turneringen er at give spillere og ledere lejlighed til, på en sportslig og kammeratlig måde, at afslutte en lang sæson. Vi håber mange nye som gamle foreninger synes om ideen og igen i år vil deltage i turneringen.
Der vil som sædvanligt blive lagt vægt på, at de deltagende hold har en hyggelig weekend, møder gamle bekendte og finder en masse nye.
Vel mødt!
Tilmelding til 2025 er åbnet lørdag den 14. december kl. 12.00
16. januar 2025: Skovby Cup 2025 er nu fuldt udsolgt! Tilmeldingen er lukket.
Du er velkommen til at skrive til os for en venteliste plads.
Vigtige tidspunkter
Skovby Cup 2025 bliver afviklet d. 2. – 4. maj 2025.
Alle kan forvente at blive indkvarteret om aftenen d. 2. maj efter kl. 17.00
Sidste frist for tilmelding er 1. februar 2025. Det er dog først til mølle, da der er et begrænset antal pladser.
Holdgebyr skal betales i forbindelse med tilmelding.
Sidste betaling af deltagergebyr – 1. marts 2025
Program
Fredag d. 2. maj:
Indkvartering kan ske fredag aften fra kl. 17.
Der vil være musik i kantineområdet lige fra vi starter op, og festen starter når baren åbner kl. 21.00.
Lørdag d. 3. maj:
Der vil blive afviklet kampe mellem ca. kl. 8.30 og kl. 18 på vores idrætsanlæg på Klank Idrætscenter. Det betyder at der bliver spillet i to haller under samme tag, og hvad bedre er, så tager det kun 3 minutter at gå derhen fra skolen!
Kl. 19.00 starter festen og igen i år bliver det Skovby Hallen der danner rammen om dette. Der vil være spisning, musik og en fyldt bar.
Søndag d. 4. maj:
De sidste kampe bliver spillet mellem 8.30 og middag. Omkring kl. 13 spilles finalerne i AVK Hallen.
Herefter er der præmieoverrækkelse i alle rækker
Deltagerpris
Deltagergebyr 450,- pr. person. Indbetales senest d. 1. marts 2025.
Holdgebyr kr. 2.200,- Indbetales ved tilmelding på konto (husk skovbycup + klubnavn)
Sparekassen Danmark – Reg. Nr. 9070 Konto nr. 2075859816
Pris pr. deltager inkluderer:
- Fest fredag
- Fest lørdag med spisning og diskotek
- Morgenmad lørdag og søndag
- Overnatning fra fredag til søndag
Der differentieres ikke i deltagergebyret efter hvorvidt man spiser med lørdag og/eller spiser morgenmad.
Turneringsform
Vi spiller i 4 rækker med 5-8 hold i hver række. Rækkerne er opdelt som følger:
Herre A og Herre B samt Dame A og Dame B.
Hvis puljeinddelingen ikke kan gå op, vil vi igen i år indplacere holdene efter hvilken række de normalt spiller i i turneringen, og vi
håber på en lige fordelt turnering. I bedes derfor anføre, hvilken række i spiller i på tilmeldingstidspunktet.
Der spilles efter DanskHaandbold’s turneringsreglement og spilletiden er 2 x 14 min. Uret kører i pausen.
Præmier
A rækker
1. pladsen: 1.250 kr
2. pladsen: 750 kr
3. pladsen: Personlig præmie
B rækker
1. pladsen: 1000 kr
2. pladsen: 500 kr
3. pladsen: Personlig præmie
Der er 3. præmier til max. 12 m/k pr. hold
Kampe:
Der spilles efter DanskHaandbold’s turneringsreglement og spilletiden er 2 x 14 min. Uret kører i pausen.
Alkohol:
Da vi forsøger at holde vores priser på drikkevarer så lave som muligt, opfordrer vi til at man for så vidt muligt køber sine drikkevarer på stævnet i stedet for at medbringe store mængder hjemmefra.
Salget i café’er og baren er med til at holde stævnet kørende.
Stævneregler:
Der er rygeforbud i alle stævnets lokaler og haller. Overtrædes disse regler medfører det bortvisning.
Da vi opholder os på en skole bedes alle respektere de ting og ophæng der er rundt omkring i lokalerne. Ødelægges der ting i de tildelte lokaler er man erstatningspligtig og man modtager en bøde herfor. Det er ikke tilladt at bruge skolens møbler på udendørsarealerne. Vi anbefaler at man selv medbringer dette. Det vil ikke længere være tilladt at bruge køleskabene i klasseværelserne.
Upassende opførsel kan medføre bortvisning.
Overtrædes nogle af de gældende turneringsregler forbeholder vi os retten til at opkræve en efterregning på minimum kr. 1000,-
Udeblivelse fra kamp søndag koster kr. 2000,- i bøde.
Kontakt og tilmelding:
Via formularen nedenfor.
Stævnets kontaktperson, hvortil evt. spørgsmål kan rettes er:
Mia Kristensen
E-mail: zx-whhy@ubgznvy.pbz
Tlf. 60 40 94 02
Programmet Fremsendes senest 14 dage før stævnet til de tilmeldte holds kontaktpersoner.
Vi glæder os til at se jer alle!
Tilmelding
Vær OBS på at tilmelding ikke er endelig gyldigt før, at i har modtaget en kvitteringsmail med en bekræftelse og betaling er modtaget.